טיפים למעצבי אתרים

עם כמעט 18 שנה ניסיון, קבלו טיפים יעילים ביותר לעיצוב אתרים. החל מאפיון ראשוני ועד לעיצוב הסופי, טיפים אלו ידריכו אתכם בתהליך יצירת אתר אינטרנט מובנה היטב ומושך ויזואלית. וכן, רשמתי גם טיפים איך להתמודד עם הלקוחות שלכם, קראו עד הסוף…

1. אפיון ראשוני

השלב הראשון בעיצוב אתרים הוא הבנת המטרות והיעדים של הלקוח. זהו את המטרה העיקרית של האתר, קהל היעד והמטרה שלשמה נבנה האתר. יש לקוחות שיגידו שהם רוצים רק נוכחות, יש כאלו שרצים למכור יותר, בכל מקרה, המטרה העיקרית של אתר היא להכניס כסף ולהגדיל את העסק, זה גם הקו שתפעלו בו מול הלקוחות שלכם, חשוב ביותר לדעתי.

2. יצירת מפת אתר

צרו מפת אתר כדי לדמיין את מבנה האתר והארגון שלו. . מפת האתר צריכה לכלול את כל הדפים הרשמיים של האתר, כולל דף הבית, דפים פנימיים וכל דף רלוונטי אחר. פרטו את כל המבנה ההיררכי של האתר.

3. יצירת גריד

צרו גריד כדי לתכנן את הפריסה של האתר. הגריד זה פשוט שרטוט כיצד הדברים הולכים להראות ואיפה הכל הולך לשבת, כמו שרטוט של שורות שכל שורה יש בה תיאור של התוכן והתמונה.
יצירת גריד היא שלב מכריע בעיצוב אתרים. היא מסייעת לתכנן את הפריסה של האתר, מבטיחה שהתוכן יהיה מאורגן, ומקלה על ביצוע שינויים בעיצוב. אפילו עבור דף נחיתה בודד, יצירת גריד היא חיונית.

4. השראה ועיון

צרו לוח השראה לאיסוף רעיונות והפניות לעיצוב. זה יכול לכלול תמונות, צבעים ומרקמים המעוררים את מצב הרוח והאווירה הרצויים. תעבדו על זה עם הלקוח ותאספו מתחרים, פשוט תבדקו את הדשא של השכן.

5. עבודה טכנית

לאחר יצירת הגריד ולוח ההשראה, התחילו לבנות את האתר ,התחילו מדף הבית, הוסיפו את כל האלמנטים הדרושים, כולל טקסט, תמונות ורקעים. לקטע הזה כבר צרה היריעה מלהכיל.

6. והכי חשוב- שיתוף פעולה עם הלקוח

לאורך כל תהליך העיצוב, שתפו פעולה עם הלקוח כדי לוודא שצרכיו וציפיותיו מתקיימים. שתפו את העיצוב עם הלקוח ובקשו משוב כדי להבטיח שהמוצר הסופי יעמוד בדרישות שלו. תקשורת יעילה היא המפתח לפרויקט עיצוב אתרים מוצלח. מעצבים צריכים להיות מסוגלים להסביר את החלטות העיצוב שלהם ללקוח ולהבטיח שהם מבינים את התהליך.
אתר אינטרנט אינו רק נכס דיגיטלי, אלא ייצוג של העסק של הלקוח. חיוני להבין את הצרכים, הרצונות והבעיות שלהם כדי ליצור אתר אינטרנט שמספק אותם. המעצב צריך לעבוד עם הלקוח כדי לשלב את הערכים והמטרות שלהם בעיצוב.
תרומת הלקוח היא קריטית בתהליך העיצוב. חיוני לערב אותם בתהליך, במיוחד כשמדובר בדפים פנימיים מורכבים. זה מבטיח שהמוצר הסופי יענה על הצרכים והציפיות שלהם.

כמה דגשים בנושא בנוסף:

  • תקשורת עם לקוחות: ניהול תקשורת יעילה עם לקוחות הוא חיוני, במיוחד כשמדובר במשוב ותיקונים. התמלול מציע להגביל את התקשורת לנקודת קשר אחת כדי למנוע בלבול ולייעל את תהליך התיקונים. גישה זו מסייעת לנהל משוב מבעלי עניין שונים בצורה יעילה יותר.
  • התמודדות עם עיכובים: עיכובים בקבלת חומרים מלקוחות עלולים לקרות. חשוב לשמור על גישה גמישה ומוכוונת שירות, גישה זו מטפחת יחסי לקוחות טובים ועסקים חוזרים.

  • התייעצות ומשוב: האתגרים הכרוכים בהתמודדות עם לקוחות המחפשים ייעוץ מיועצים או בני משפחה מרובים, לפעמים זה כאב ראש שלא נגמר.
    מומלץ להישאר פתוח וגמיש למשוב תוך כדי הקפדה שהדבר לא יפגע בהתקדמות הפרויקט.

  • שירות לקוחות ותמיכה: הצעת תמיכה מתמשכת ללקוחות, גם לאחר השלמת הפרויקט ותשלום סופי, ללא ספק שיטה מומלצת. הגישה הזו יכולה להוביל למערכות יחסים ארוכות טווח והפניות פוטנציאליות בעתיד, תנו שירות ללקוחות שלכם, אל תהיו קמצנים בנושא!

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 17 ביקורות
×
Facebook ג גוגל
5.0
מבוסס על 25 ביקורות
×
js_loader